torsdag 11 december 2014

En hel vecka kvar...

...innan jag får veta hur Järbo-filten skall kantas. Igår visades det hur man syr ihop den. Det fanns många olika metoder, jag fastnade för korsstygnen. Sådär lagom slarvigt blev det...så, helt i min stil:)

Jag har fått för mig att alla skall ha bråttom just nu. Det städas och fejas i alla knutar. Så jag är undantaget som bekräftar regeln för här hos oss i Ingenmansland fejas det ingenting alls.

Vi är många som bor i detta hus...största delen på väg bort...och ägarna väntar på att få rå om sitt hem. Det blir nog bra med tiden. Alla kommer att dra en suck av lättnad bara allt har blivit klart!

Min version av filten!


2 kommentarer:

  1. Din version av filten är så jättefin..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  2. Tack, jag är ganska nöjd själv. Och helt gratis:-)

    SvaraRadera