söndag 21 december 2014

Lugn söndag!

Efter gårdagens stress var det skönt att fara till Huset och syssla lite smått.

Eldade alla ställen...både ute och inne. Hittade på att städa lite i vedlidret....så fick jag ju skräp att elda i tunnan:) Kvistar finns det ju i mängd och massor, så lite brände jag upp av dom.

Skåpen är helt färdiga, Gubben skruvade fast bakväggen på dom. Såhär såg dom ut före omvandling.

Ena dörren fanns inte, men här kan man ha nyttiga saker:)

Hyllorna lagade Gubben, där fanns annat tidigare.
Medan jag vandrade omkring vid Huset hittade jag på att jag skall laga om en lampa som fanns i vardagsrummet när vi köpte stället. 

En kristall lampett och ett draperi med träpärlor tog jag också med hem. Har ingen aning ännu hur jag skall göra....men kanske det klarnar med tiden.

Vad blir det av detta!!??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar