fredag 25 november 2011

Jag är så suuur!

Jag vill ha min gamla kamera tillbaka!!!

Den tog alltid bra bilder hur man än darrade på handen. Nu har jag tagit minst 30 bilder på mina eländiga äpplen och endast ett foto blev någorlunda tydligt. Det var ju förstås inte så viktigt att få en bild på äpplena men ändå...

För tillfället har jag väldigt lite bloggmaterial.

Allt som jag stickar är hemligt och skogen har jag redan visat så många gånger. Är nog på slutrakan med 2 hektars biten men regnet har stört dom senaste dagarna så det har bara blivit kört en tank och då har jag varit dyblöt redan.


Och lillajulspyntet består av en skål äppel...kanske jag gör nåt imorgon åt saken..

3 kommentarer:

  1. Fin äppelskål! Vilken kul idé!

    Men det där med kameran är ju inte kul. Om du har köpt den i en butik så tycker att du ska tillbaka och fråga om det är något fel på kameran.
    Ha en skön första adventshelg.

    SvaraRadera
  2. Nåja, jag märkte sedan när jag började granska inställningarna att det nog var största felet i användaren:) Se, tålamod är inte min starka sida och att läsa instruktioner är väldans tråkigt!

    SvaraRadera
  3. De e bra me såna där äpplen. Dom håller så bra,inga ruttnar dom och inga samlar dom flugor.

    SvaraRadera