lördag 19 november 2011

Pengarna rullade!

Det går väldigt snabbt att göra av med pengar när man är på mässbesök!

 Det som jag hade tänkt att skulle räcka var liiite för lite.

 En garnhärva fick jag 20 cent billigare för dom tog inte emot kort. Hade just köpt en lakritspåse för 4 € när jag såg samma garn som jag redan har en härva av, men det räcker inte till en Kofans kofta som jag ämnar ha det till.

Dom prutade lite och så fick dom lite lakrits:)

Jag måste nog säga att det är betydligt lättare arbete att vara i skogen än att gå 5 timmar på mässa.

Men nu har jag flera julklappar införskaffade. Så jag visar inte allt på bloggen!



Över 300 olika stickmodeller:)

Massor med fina saker.

5 kommentarer:

  1. Vad trevligt med mässbesök, men det brukar faktiskt vara tröttsamt. Pengarna räcker aldrig heller. Men roligt är det och fina garner har du köpt och stickbok.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Ja du ...mässor är livsfarliga för plånboken. Men tänk vad mycket fint det kan bli. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Det skall bli roligt att följa med vad det blir av allt....
    Jag måste nog erkänna att jag trodde du skulle köpa mycket mera.....
    Det där verkar ju förståndigt!!

    SvaraRadera
  4. Ja, det är märkligt hur lätt pengar kan rulla, fast alla inte är runda.

    SvaraRadera
  5. Tack för jättetrevligt sällskap. Ack, vad lite garn du köpte! :)

    SvaraRadera