måndag 26 mars 2012

Absolut ingenting...

...händer det! Och det är ju bra förstås:)

Samlar mig för att stryka några skjortor...väldigt inspirerande arbete!

Det gick som jag anade, att jag känner mig lite tom efter min Extrem Makeover.Det var så intensivt jobbande med alla roliga projekt då att jag är helt utan energi nu.

Idéer finns men har ingen lust att ta itu med nånting. Väntar att snön skall smälta så att det igen går att börja röja. Och vedarbetet lurar bakom knuten, men där gäller samma sak att snön måste smälta bort först.

Så nu är det bara dom vanliga sysslorna med föuse och hushållet som gäller.

Ja, det här blev nog ett väldigt tråkigt inlägg....men ännu tråkigare är det att stryka:)

3 kommentarer:

  1. Hördu jag känner dej sen....1900-talet!!
    Och det räcker inte länge,
    så är du upp över öronen och längs med armbogarna inblandad i ett enormt projekt,
    som får oss vanligt dödliga att kippa efter andan.

    Så stryk du skjortan bara, inget medlidande härifrån ;)))

    SvaraRadera
  2. De är kraftiga släktdrag de där att hata strykning. Har samma åkomma. Tänk att endel säger att det är terapi att stå och stryka!!!!

    SvaraRadera
  3. Ja inte älskar jag precis att srtyka heller. Men efter en lång paus med det så fick jag igår lakanen strykta medan dom var fuktiga. Och jullöparena strukana och i skåpet och några eländiga dukar oxå. Så nu kan man väl ha paus igen några månader :D

    SvaraRadera