onsdag 28 mars 2012

En aktiv dag...

...hade jag igår! Först bakade jag en hel del och som belöning till simhallen på vattengymnastik. Har aldrig varit på sånt förut...oftast är det ladugårdstid när nånting roligt händer.

Men nu fick vi avbytare så passligt att jag kunde delta en gång. Har haft problem med axlarna en längre tid...det har gått åt en hel del hästliniment. Var nog beredd på att inte kunna röra mig alls idag:) Men jag mår hur bra som helst. Mera "jomppa" bara så kanske det blir folk av mig.

Efter simhalls besöket for vi på en föreläsning om gravar- gravrätter- gravbrev mm. Mycket intressant, för det finns en hel del som man inte känner till.

Så sydde jag nog några stygn på arbetet som ni skall få se växa fram lite i gången:)


Och nu iväg till ett avbytar ringmöte Så att man åter vet när ledighet är på kommande.

2 kommentarer:

  1. Härligt med vattengymnastik. Du...jag känner igen motivet på ditt broderi.Ska bli spännande att se vad det blir.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hörde moster, finns det något så att säija rätt storlek på det som du lagar för jag borde oxå laga sådant något i något skede. Men vet inte riktit vilka mått jag sku laga :)

    SvaraRadera