söndag 11 mars 2012

HJÄLP!!!!

Jag kan inte byta bild i min header! Blogger påstår att jag har överskridit min kvot för bildöverföring och måste köpa nånting för att åtgärda problemet. Har försökt granska alla inställningar, men förstår inte var felet kan vara.
Finns det nån som har råkat ut för samma problem och i såfall...vad skall man göra???!!!

Jag vill ju byta bild lite emellan...för att det är roligt:)

Nu skall jag sluta gnälla och istället visa en helt bedårande söt ask som jag fick av en väninna.

Den passar perfekt på min byrå!



5 kommentarer:

  1. Jag kan inte hjälpa med headern...
    är fullständigt nolla med dator "problem"...
    Den orange tvålblomman passar ju till soffdynan :)

    SvaraRadera
  2. Har inte fått det felmeddelandet, men det jag kan tänka mig är att din bild är för stor för utrymmet som finns längst upp i bloggen....din bild är ganska så stor i pixelmått mätt.....pröva att minska bildens storlek så kanske det går bra. Svårt att ge hjälp på distans...

    sådana där tvålar fanns i massor i Thailand - helt otroligt skickliga de är att snida ut från en vanlig tvål rosor, elefanter, fiskar mm

    hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset! Det kan ju vara i samband med att jag skaffade ny kamera som problemet uppstod. Det har jag inte tänkt på. Tvålen är faktiskt från Thailand..väninnan var på resa dit.

    SvaraRadera
  4. En bekant till mig hade samma problem och hon blev till slut så irriterad att hon bytte till en annan blog-värd...

    SvaraRadera
  5. Ojdå, det låter inte så bra om man måste byta blog-värd! Idag lyckades jag med att få headern att försvinna helt:(

    SvaraRadera