torsdag 1 mars 2012

Skottdag = Turdag

Åtminstone för mig! Jag fick ju soffan lyckligt klädd och styrde kosan mot Robin Hood på jakt efter beslag/handtag till byrån.

Dom sålde för halva priset alla handtag:) Det fanns ju inte sådana som jag hade tänkt mig men då var det säkert inte heller meningen att jag skulle ha såna....

Av bara farten köpte jag lite extra många påsar för jag har länge sökt passliga till en bokhylla jag målade om för länge sedan. Problemet har varit det att det inte finns med såna mått som dom färdiga hålen har.

Men det är inget problem mera för jag har ju borrmaskin!!! I rum tömningen kom en liten handborr tillhanda.Yngsta sonen fick en sån till julklapp som liten. Underligt nog ville han inte ha den mera:)

Så nu har jag borrat hål och fått handtagen på plats!
Snyggt va!!!

Dom  passar perfekt!

Huset blir som ett såll, fullt med hål! För nu kan jag borra:)

3 kommentarer:

  1. Snygga handtag. Det passade verkligen. Käck liten borr, ser lätt och behändig ut.

    SvaraRadera
  2. Men en sådan underbar liten borr. Jag hade nog borrat i allt jag kunde komma åt! :-)

    Hylla blev fin, en prydnad för hemmet!

    SvaraRadera
  3. Handtagen passar ju perfekt. Lite gammal stil över dom.

    SvaraRadera