fredag 19 oktober 2012

Ooohhh vilken lycka!

Jag har fått paket!

Fick en garnvinst i Nattugglans lotteri! Och idag kom paketet!

Det skulle säkert ha kommit tidigare redan om Bondmooran skulle kunna skriva e-post adresser riktigt med första försöket:)

Förutom ett härligt garn fanns det dessutom två doftljus och ett bokmärke i paketet

.Garnet är Schoppel Wolles och i helt underbara färgskiftningar.

TACK ännu en gång bästaste Nattuggla!!!!
Se så fint jag vann!

Nu blir det att sätta fart under med övriga projekt så att jag får börja sticka av garnet. Har en klar tanke vad det skall bli...om jag först fattar beskrivningen:)

3 kommentarer:

  1. Va bra att det kom fram.. Du får tända ljusen nu o så sticka sen.. men ta o värm ljusen underifrån före.. för annars så "faller den lilla plåtbiten ner" o då slocknar lågan.. så gick det med mina rosa som jag hade på bild idag,, jag¨hade ju glömt dedär som "partylite damen" hade sagt..jaja-- Här regnar det.. men det är ju inget nytt...

    SvaraRadera
  2. Grattis! Så roligt att du vann. Garn kan man ju aldrig få för mycket av.

    SvaraRadera