torsdag 14 mars 2013

Ett darrigt...

...Hej!

Jag börjar återkomma till normalt liv efter att några lustiga bacilusker har använt mina tarmar som karusell.

Jag tror bestämt att hela cirkusen var igång ibland!

Idag testade jag hur det lyckas att dricka morgon kaffe. Lever nog ännu, så det börjar vara på bättre sidan.

Har klarat av arbetet men sedan har det nog varit soffan som lockat mest.

Och än en gång kan man inte annat än förundras över att allt hinner stöka till sig på bara ett par dagar. Nåja, nu skall jag ta tag i lite pappersarbete och räkningar som förfaller och annat "roligt"

Det har varit förskräckligt synd om mig...så att ni vet det:)  Och förresten så har jag namnsdag idag, Matilda heter jag i tredje namn.

Tack på förhand  för alla gratulationer:)

9 kommentarer:

  1. Grattis namnsdagen!!

    Stackare som legat sjuk.... Nu hoppas jag på snabb bättring ;o)

    SvaraRadera
  2. Grattis på namnsdagen!

    Krya på dej kramen kommer här

    SvaraRadera
  3. Och jag som tänkt' ringa dej igår, tur att jag inte hann!
    För det där låter som *smittar via luren*
    Huj vilken namnsdag...men grattis ändå!

    SvaraRadera
  4. Grattis på namnsdagen !! Det låter inte kul med bacilusker. Snart över får vi hoppas .
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Grattis moster på namnsdagen! :)

    SvaraRadera
  6. Grattis! Usch, låter inget vidare! Dottern hade en släng av samma i helgen! Krya på dej!

    SvaraRadera
  7. Grattis på namnsdagen och stackars dig som varit så sjuk! Typiskt att det första man lägger sina första krafter på är jobbet...Hoppas du återvinner krafterna snabbt, att du kan få vila i helgen!

    SvaraRadera
  8. Fy sjutton för elaka bacillusker. Krya på dig!
    Ett varmt och stort grattis på namnsdagen! Av förekommen anledning kommer jag INTE på kaffe, trots alla goda bakverk du visade i ett tidigare inlägg.

    SvaraRadera