lördag 16 mars 2013

Tilda 53 år.....

...snart 54, har riktigt själv pysslat påskpynt. Svårighetsgrad, dagisbarn.

Och kan härmed utesluta en eventuell  karriär i ett daghem.

 För förstås har jag ju bara att välja och vraka mellan världens alla yrken den dagen jag ämnar ge mig ut i  arbetslivet:)

Dom stackars dagisbarnen skulle nog ha mera lim och fjädrar i håret än på pappret om jag hade ansvaret...när jag knappt själv fick allt limmat där det var meningen:)

Nåja, ingen kan vara bra på allt....och Marthorna har nog tur som inte behöver leka barn på nytt. För jag hade en vacker tanke att vi alla satt nöjda och glada medan vi skapade fantastiska påskdekorationer på nästa möte... jag blev stressad redan på dom 5 minuterna jag höll på och testa saken.



Men här kan ni se hur det skall vara.

Måste nog hitta på nånting annat istället....

3 kommentarer:

  1. Hahahaaahhhaaaaahaaa
    Det var länge sen jag skratta så gott!!!!

    SvaraRadera
  2. Du måst anställa med dina barn i pysslet, så att du planerar och barnen tillverkar dom sedan ;)

    SvaraRadera
  3. Visst är det kul att vara som barn på nytt gillar jag skarpt. Grattis ! Kram Beijan

    SvaraRadera