lördag 1 november 2014

Glest med inlägg...

...men se när jag har haft så bråttom med höststädningen vid Huset.

Inga foto bevis för det har varit mörkt när jag har slutat. Hoppas att grannarna inte har sett mig när jag krafsat omkring i mörkret mellan buskar och träd. Då skulle jag garanterat få byfån stämpel...det ligger redan nära till. Som igår när jag var till gravgården och tända ljus.Bar på en sten till graven....och tog tog en annan med bort. Men när den jag tog bort inte riktigt passade in:)

Idag fick jag nästan färdigt krattat, men det blev lite eldande emellan varven. Kvistarna skall ju också bort.




Manda kom med en hel hög tallkvistar och arrangerade en fin uppsättning i min korg på stockbordet.

Vi hade med Gubben släpat ut det idag, och då måste det ju dekoreras lite:) Aj, att det blev snyggt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar