söndag 30 november 2014

Nackdelen med att ha fraktat bort sitt bibliotek!

Det är att man sent en kväll kommer underfund med att det inte finns nånting att läsa! En kväll tog jag Kymppi tidningen och Pirkka som kvällslektyr:-)

Igår hade jag samma problem....enda boken jag hittade var en av ungarnas Barnens bibel.

Läste en stund i den om hur Gud skapade världen....sedan fick jag en sådan ro när han hade kommit så långt som att Adam kom till. Eva får jag väl läsa om ikväll:-)

Dom eländiga stolarna fick jag slipat idag, och bordet med. Nu blir det väl att inhandla en burk grundfärg innan projektet kan fortsätta.

Snart gräver jag ner slipmaskinen så jag inte behöver se den mera. Vi har tröttnat på varandra.....eller det är jag som inte vill mera. Maskinen jobbar på med gott humör:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar