lördag 4 februari 2012

Del 3 (nästan) färdig!

Jag kunde inte låta bli mera att försöka se hur skåpet skall bli!

Så såg det ut!
Det är inte helt färdigt ännu...dom försvunna hjulen kom ju fram och nu behövs det borras nya hål för att få dom på plats. Byggarsonen suckade nog lite när jag framförde mitt ärende...han tyckte att det är lite väl ofta jag skall ha hjälp. Han skulle fatta om jag kanske en gång om året vill ha nya hjul ...men varannan dag är lite för ofta:)

Dom fina rostiga krokarna fick jag av en väninna, tänk hon fattade meddetsamma hurdana krokar jag var ute efter. Dom råkade ha, så jag fick 4 st.

På tyget skall jag kanske sy nånting. Och på krokarna skall nog hänga sånt som ofta behövs för skåpet skall bli i köket nära diskbordet. Kökshanduken skall få en krok.

Snyggt rostat!

Tyget skryttigt...men det är  ju inte färdigt ännu...
Bakom tyget skall jag ha "barnbarnets" mat och leksaker mm. Barnbarnet är en hund( så att det inte blir missförstånd)

2 kommentarer:

  1. Kul att se vad du fixar och donar... och fint blir det!
    Irené

    SvaraRadera
  2. Den här greijen är ja nog verkligen avis på för den e nog så fin och nyttig grej! Speciellt om du fått dina hjul fast på den :)

    SvaraRadera