söndag 26 februari 2012

I viktighets ordnig!

Nog är ju dynan som skall komma på sängen med det viktigaste i sammanhanget!

Det att sängen står mitt på golvet nymålad och allt övrigt är på hälft har ju inte med saken att göra:)

Det skall bli så många kuddar som garnet räcker till...men jag måste också ha ett nytt sängöverdrag innan kuddarna kan sättas på plats.

Jag har bestämt mig att allt som kommer till rummet skall tas från lagret, utom målfärg och nya beslag till byrån.


En intressant utmaning!

Och hur blir det om man "håsar" Jo man får göra om....På foto syntes det att innerdynan är mönstrad. Jag klämde bara in en gammal kudde och tyckte att det gick snabbt och bra:)

Inte så bra resultat. Nu tog jag bort lite fyllning och sydde en vit innerdyna. Nu blev det bra!

Så skall det vara!

4 kommentarer:

  1. Jag såg en liknande dyna i butiken igår och den kostade 58 euro! Där skulle du göra bra business! Jätte vacker dyna :)

    SvaraRadera
  2. S*itsnyggt!!!!!

    Som du säkert kommer ihåg,
    så fyllde jag just jämnt ca.40år!!!

    SvaraRadera
  3. Kul idé med en stickad kudde... det blir jättesnyggt!
    Irené

    SvaraRadera
  4. Klart bäst blev ju det andra försöket..tänk vad det kan göra med en vit innekudde..blev ju faktiskt jättebra..o poppis är de ju oxå.

    SvaraRadera