söndag 1 december 2013

2...

..mjölkningar kvar!

 Den observanta kanske har reagerat på mitt räknefel, när jag tidigare skrev att det var 5 mjölkningar kvar. I det skedet fanns det ännu 6 ggr . Men som jag har konstaterat ligger det illa till med min hjärnverksamhet. Att det faktiskt är såhär katastrofalt överraskade nog mig:)

Igår fick jag ett pannband färdigt. Här gjorde jag en ny modells fläta från samma bok som tidigare.

Nummer 4
I fredags fick jag ett trevligt samtal. En städfirma, som jag har sökt arbete till, ville ha mig på jobb i måndag. Nå, det lyckades ju inte för vi skall ju skicka kuddorna då.

 Men på tisdag och onsdag skall jag göra ett inhopp. I dethär skedet vet jag ingenting om framtida möjligheter på mejeriet eller som städare...det hette nog nånting finare"hemtjänstarbetare" eller dyl.

Men bra att få in foten lite här och där!

Fast jag tänkte mig nog att ha ens en dag ledigt före nya arbetet:)


1 kommentar:

  1. Uj, uj, nedräkningen har börjat. Lycka till!
    Du har en utmärkelse att hämta i min blogg: http://ingescyber.wordpress.com/2013/12/01/sunshine-award/

    SvaraRadera