tisdag 31 december 2013

Bondmoorans sista dag!!!!!

I nästa år/i morgon blir det X-Bondmoora i stan!!!

Så ni får nog dras med mig ännu...fastän namnet lite ändras. Innehållet i bloggen kommer att vara lika huvudlöst som tidigare:)

Om energin räcker till efter vårt häftiga nyårsfirande..vi vakar säkert ända till midnatt, skall jag försöka mig på nån sorts års-sammandrag.

 Om ingenting sådant uppenbarar sig kan ni ju skatta er lyckliga. Ni har ju läst allt en gång redan...och har ni inte gjort det kan ni ju i kväll läsa bakåt i bloggen. Inte har ni ju ändå nånting viktigare för er:)

Roligt att kunna konstatera att det ibland dyker opp nån ny följare. Välkomna!

Och läsarmängden per dag får mig att hicka till! Herrejess...hittar ni ingenting vettigare att läsa i bloglandia!!???

Med dessa välgenomtänkta ord önskar jag alla som läser detta ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2014

Undertecknat av Tilda snart X-Bondmoora i stan

6 kommentarer:

  1. Gott nytt år!
    Och vi följer naturligtvis med bloggen, man kan inte ju låta bli.
    För man vet ju aldrig vad som sker här :)
    Fira nu med förstånd ändå. Själv så ligger jag under täcket.
    Lyckades dra på mej en seg lunginflammation...

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år 2014 önskar jag dig.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  4. God fortsättning Tilda :o)

    SvaraRadera