tisdag 30 september 2014

Halleluja!!!!

VI HAR TRAPPOR!!!!!

Och vilka fina trappor sen!!!

10 + åt grävmaskinsföraren. Han lyckades perfekt med uppgiften. Det blev ännu bättre än jag kunde tänka mig. Härligt med kunniga människor!

Jag visste inte hur jag skulle våga fara och se hur det blev...så spännande var det.

Nerifrån sett , innan jag sopade dom

Uppifrån, innan jag sopade dom:)

Nu syns det bättre när dom är sopade.




Nu återstår massor med handarbete, men det skall bli ett nöje. Så mycket som jag har funderat hur det skall gå att få dit stenarna...och så var det bara fast i ett telefonsamtal:)

3 kommentarer:

  1. Riktigt bra resultat! Jag tror att jag också ska anlägga en stentrapp i trädgården. Problemet är att den blir vansinnigt kort då jag bara har ett trappsteg i sten. Men, men det hade kunnat vara värre.../Lilla gummann

    SvaraRadera
  2. Alla kan ju inte vara så stenrika som vi :-)

    SvaraRadera
  3. Yrkesmän är yrkesmän. Fint blev de

    SvaraRadera