lördag 10 oktober 2015

Jag inreder!

Vardagsrummet är helt färdigt. Men ännu finns det golvmaterial och lister där. Dom skall användas i sovrummet, så snart är dom också borta.

Jag misstänker att jag får lite långa blickar bara nån viss byggare ser vad jag har
gjort....men skåpet är inte i vägen för honom så kanske han inte tar det så hårt:-)

Här skall finaste Arabiaservicen ståta!
Så har jag tagit potatis idag...hela tre stycken. Jag hade säkert slängt nån grön potatis i branten bredvid sommar stugan. Och den började växa. Nu får vi var sin stor per man med Gubben...den lilla får vi dela:-)

Årets skörd!
Nu tillbaks ut och städa bort allt inför vintern. Alla år blir man lika överraskad när första frostnatten kommer...inte skall det nu börja bli kallt redan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar