fredag 2 oktober 2015

Om ni hör nåt i luften som surrar....

.....så är det Tildas tvättmaskin som durrar!

Vilken fröjd att ha en egen tvättmaskin igen!!!! Jag har ju förstås fått använda Bondens maskin...inte har jag gnuggat mina luntor på en bykbräda:-)

Direkt när jag kom hem från jobbet idag började jag studera alla finesser på vidundret. Den kan alla möjliga konster...och piper så bedårande när den har bykt färdigt!

Kanske jag bäddar ner mig bredvid den till natten...om den känner sig lite ensam såhär i början....

Finare än ett tvättbräde...

2 kommentarer:

  1. Vad skönt med en egen tvättmaskin. Min tvättmaskin har börjat tvätta allt möjligt! Senast när jag tömde den så hittade jag två näsdukar och ett näsdukspaket i plast. Igår låg det en bok i tvättmaskinen och en tandkrämstub. Undrar just om mitt barn har något med saken att göra ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänker om det är M som skojar med dig...han vet ju att hsm inte blir misstänkt 😊

      Radera