lördag 27 november 2010

Julklappstips

Färgen lite missvisande. Den är inte så grann!
När jag nu en gång håller på att försöka få rum i skåpen, så sker det med besked. Har en ny (gammal) oanvänd jumper överlopps. Den är en kvarleva från min maskinstick period. Då stickade jag i lager, för att ha med när jag åter for till någon marknad el dyl. Måtten är 65 cm lång, 120cm omkrets,165 cm från ena ärmmudd till den andra. Den är stickad av Florica, Novitas yllegarn. Priset ca. 50 €. Går att diskutera!

2 kommentarer:

  1. Vilken skicklig en, du är! Syr och stickar!!!
    Jag kan inte (vill inte )sy. Den där lapptäckstekniken är beundransvärd att kunna!

    Ha en solig dag, liksom här i Åbo!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin sida du har! lägg in den hos mig så fler hittar hit.
    Om du mejlar mig ska jag skicka över panda mönstret, för jag kan tyvärr inte hitta stället där den fanns.
    sinneskatten@hotmail.com

    SvaraRadera