onsdag 24 november 2010

Möbius sjal

Åter igen samma kudde som modell
Igår fick jag Möbius sjalen färdig. Det är mycket tack vare Online Stickcafé som jag har fått så mycket gjort. Och ett stort tack till Medea som hjälpte mig på vägen!Henne hittar du här http://medeashem.blogspot.com/. Man får väldigt fina tips på stick caféet. T. ex att man får köpa så mycket garn som man går ner i vikt. Till all tur har jag ett ansenligt lager, så det blir inte aktuellt med bantningskur ännu. Och om någon börjar tvivla på att jag är riktigt frisk kan jag upplysa alla att jag lider av akut Startitis. Aj, vet ni inte vad det är? Jo, symptomen är att man har dille på att börja  nya projekt hela tiden!!! Utan att ha slutfört dom gamla...Jag vet inte hur smittsamt det är men bland stickare är det mycket vanligt!

2 kommentarer:

  1. Den blev jättefin! Känner hur det kliar i fingrarna att testa. Får ta en ipren och se om det går över.
    Kommer säkert att återvända till din blogg.

    SvaraRadera
  2. Då vet vad jag lider av! Finfin blev den tycker jag.

    SvaraRadera