fredag 19 november 2010

SLUTA!!!!!

Bästa bloggare! Jag har en liten bön till er. Lägg inte ut bilder på fina mössor och sjalar,vackra lapparbeten,snygga dörrkransar, roliga inrednings idéer mm. mm. Den ena Tilda dockan finare än den andra...
Jag hinner inte med! Jag är en stackars lättpåverkad bondmora som tycker att det är så roligt att prova på allt. Jag hinner inte med!!! Det stod i mitt horoskop(och då måste det stämma) "...ta en sak i taget så du hinner slutföra det du påbörjar. Annars blir det kaos"     DET ÄR FÖR SENT!!!    Det har blivit kaos redan! Mitt syrum svämmar över av allt påbörjat...Så än en gång. Om ni nödvändigt måste lägga ut bilder i era bloggar, visa dom misslyckade projekten!!!

6 kommentarer:

  1. Jag håller med dej! Man bläddrar runt på allas kivoga sidor och blir riktigt sjuk av allt härligt och jäkligt snygga saker som alla gör. Och man vill så göra/ha allt. Mitt sista ha-begär gäller en julkalender!

    SvaraRadera
  2. Håller också med dig. Dessutom vill jag tillägga: inga vackra renoveringsbilder heller. Mitt kök ser så bedrövligt ut...
    Fast bestämt skall jag i morgon ta och fota mitt senaste påbörjade projekt, en sjal...
    Alltid retar det nån. :)
    Och kanske du också vill se de härliga stickböckerna jag fyndade i Tammerfors i går? :)

    SvaraRadera
  3. Aj vad jag sku ha velat med till Tammerfors.Eländiga arbetet som stör mitt liv.. Men ja spara säkert mycket pengar!!!

    SvaraRadera
  4. Jo klart du spara pengar, men vad skall vi med dem på kistbotten till? :) Nästa år börjar mässan fredagen den 18.11.2011. Kanske bäst att boka in vikarie redan nu.

    SvaraRadera
  5. Oj, om här fanns en gilla knapp skull jag trycka flera gånger på den.

    SvaraRadera