onsdag 17 augusti 2011

Semesterplaner!

I morse började avbytaren hos oss!

Och jag har vidlyftiga planer för mina 6 lediga dagar! Jag skall inte göra nånting alls!!!

Bara läsa och sticka och slappa. Mest slappa och ha tråkigt. Då känns det ju som ledigheten aldrig skulle ta slut:)

Stickningen vimlar av fel. Men den borde värma ändå!

Har lidit brist på energi en tid redan så kanske det skulle rätta till sig med lite lata dagar...

Boken har jag inte vågat börja på ännu! Befarar att det blir sträckläsning när jag en gång kommer igång! Bäst att koka en stor kastrull soppa idag, så klarar vi oss en tid:)



7 kommentarer:

  1. Solen skiner nu, ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  2. Ha det nu riktigt härligt tråkigt ;-)

    SvaraRadera
  3. Vilken himla bra strategi för att få ledigheten att kännas längre:-)
    Å den där boken har jag väntat på. Och till skillnad på andra böcker. Den där skall inköpas. Har alla de övriga i serien.

    SvaraRadera
  4. Oj jag sku vill ha avbytare oxå..så jag sku få gör va jag vill.. fast , haha,, de gör jag väl ändå..Jag läser nu en bok av Nora Roberts som J.D Robb,, alltså hon skriver under annat namn då hon skriver lite mördarhistorier...o så stickar o syr jag... Va fin din sjal blir.. den kommer garanterat att värma fast du ha stickat fel på nå ställe..ha en bra slapparsemester.. hihi

    SvaraRadera
  5. Strunta i felen på sjalen. Den ser himla läcker ut och som du säger värmer gott ändå. Den där boken skulle jag också vilja läsa. Har läst (=streckläst ) de andra för länge sedan. Ha nu sköna lediga dagar. Gör små utfärder så får du lite omväxling. Och du...ta med boken i så fall. Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Inte kommer du att få tråkigt med både stickning och bok. Åh, nej. Och visst simmar du väl ännu?
    Ta det nu riktigt lugnt och ladda batterierna ordentligt så du orkar med allt möjligt i höst. Du har väl inte glömt Tammerfors i november? :)
    Och sjalen är vacker.

    SvaraRadera
  7. Oj Inge, det har jag glömt!!!! När var det som mässan hålls? Skall idag på avbytar ringmöte och borde ju veta att få ledigt då!!

    SvaraRadera