fredag 12 augusti 2011

Ner klippt...

Spännande, för jag kom inte alls ihåg vad det fanns på bommen!
...blev popppanaväven igår! Och då kom jag på det!

 Det skall firas 1-års kalas nu!


Bondmorans blogg fyller 1 år den 16.09-11 och nu ämnar jag ordna en liten utlottning av bondmorans "heimlaga" vinster! Det skall bli nånting vävt, nånting sytt och till sist nånting målat!

Helst skulle jag bjuda på kaffe och "fylldkaku" men det är lite svårt i praktiken:)

En av poppana löparna blir som en vinst.Dom är praktiska att ha t.ex på köksbordet för dom tål hård användning:)

Lite knytande av fransar och så är dom klara!
Dom övriga vinsterna skall ännu tillverkas, så ni får vänta på bilderna ännu!


4 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag är gärna med på utlottning.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer att ha ett skilt inlägg där man kan anmäla sig. Men jag kommer att komma ihåg dig:)om du missar det inlägget!

    SvaraRadera
  3. Du har riktigt haft julafton tidigt i år du!!

    Jag tänkte också "håsa" och anmäla mej men jag tar det på nytt (vågar inte chansa att du minns ;)

    Jag måste nog själv väl också ta och göra något för en tävling. Vi blir ju också ett år :)

    SvaraRadera
  4. jag vill å va med.. men vi väntar då tills du har allt laga!... va fina de blev löparna.. bra att ha på köksbordet...

    SvaraRadera