lördag 12 oktober 2013

Dagens mat!

Sådant brukar jag inte skriva om...kanske för att det sällan är nånting man vill utsätta andra för:)

Men idag lyckades det! Jättegott !Tack Monica för receptet!

Det mycket detaljerade receptet hittar du här!

Jag gjorde precis som det stod...bara att jag använde dill och citronpeppar. Och inte klämde jag ner osten i snitten utan bredde allt utanpå fisken.Ja, och så hällde jag på en påse frysta räkor.

Gotti gott!
Jag hann slafsa i mig en portion innan jag kom ihåg att fota:)

1 kommentar:

  1. Hur blev det med vinglaset då ?

    Nu väntar jag bara att Jamie Oliver skall ta kontakt,
    undrar förresten varför inte han gjort det redan.
    Är det månne för att mina exakta resept är på östnyländskå
    och inte ett ord på låntååta.
    Vill du ha mitt morgondags resept också?!
    Placera makaronilåda (gjord i veckan)
    på tallriken och lägg i mikron i ca.1,5min.

    SvaraRadera