tisdag 15 oktober 2013

Dagens skörd!

2 sopsäckar med skrot + sånt som var så stort att det inte rymdes i säckarna.

Igår hittade jag ju en skrot-grotta:) Glad i hågen...nåja, inte nu riktigt så värst glad...styrde jag kosan mot grottan. Terrängen är eländig, för nån tok-Tilda har sågat omkull krakar, men jag klarade mig utan att stå på näsan i braklet.

Därför utrustade jag mig med EN sopsäck, för att inte behöva gå flera gånger. Jag trodde ju att det handlade om några byttor. Ack, hur jag bedrog mig. När jag hade plockat byttorna skulle jag bara dra ner lite jord i gropen, så att det skulle se snyggt ut. DÅ hittade jag massor med skor och stövlar, krukor och byttor. Hönsnät och maskindelar.

Så jag gick tre turer innan allt var bortfraktat. Tänk positivt!!!! Vardagsmotion i allra högsta grad:)

Sedan var det bara att sortera allt i riktiga högar.

Jag tycker att jag borde få hedersutnämnande av nån miljöorganisation:)

Hellre skulle jag plocka svamp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar