tisdag 8 oktober 2013

Knack knack vem där???

Jo, tegel är där:)

Jag som tyckte att jag hittat på ett effektivt sätt att ta bort rappningen på...tills Mästarn kom och förbjöd mig.

Vissa ställen sitter den fast så hårt men när jag knackade på rappningen med hammaren och sedan tog med en järn långsmed väggen lossnade det bra.Man får INTE hacka och knacka på detta viset...får jag sedan höra. Höh, säger jag...inga kreativa idéer är tydligen tillåtna.

Nåja imorgon fortsätter jag på det skonsamma sättet tills det knastrar mellan tändren! För allt skall bort och jag tror att det kommer att se skit-bra ut:)

Rustikt skall det bli!

Pojkarna kånkade in vedspisen ikväll...den är liten och söt.Och TUNG.Tanken är att vi skall få den i användning inom en snar framtid. Det börjar vara så fuktigt, att en eldstad till skulle vara bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar