söndag 27 oktober 2013

Tilda in action:)

Ni är ju inte vana att få se mig på bild....men nu kommer det bevismaterial att jag faktiskt har varit och röja!

Manda var på besök när gick an i skogen och hon fotade mig. Så nu känner ni igen mig om vi råkar träffas nån gång:)

Tilda tankar sågen...

...och hakar fast den i selen...

...nu siktar hon in sig på nånting...


..ikull for det...

...och sedan följande offer!
Och mina nya skogskläder är helt perfekta!

Det börjar synas resultat så småningom, tyvärr finns det inte så många tallplantor som önskat. Lite mera granar.

Här fanns mest björkar och skräp
 En lustig grop hittade jag....vem månne har grävt den. Kanske nåt djur stod i buskagen och väntade att Kommandoran skulle trilla dit. Men jag var allt för slug för dom:)
Varggropen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar