måndag 21 oktober 2013

Tildas nya outfit:)

Endel har då tur ibland!

Igår var jag för första gången på länge ut och gå i skog och mark. Och då fick jag en sådan längtan efter att börja röja igen.

Men vad skall jag ha på mig...var ju min första tanke! Typiskt kvinnor:)

Mina röjanbyxor blev till föusbyxor i nåt skede, och det behöver vara sådana med hängslar eller övredel. Då tappar man inte dom i all hast:)

Idag när jag talade om saken med Manda sade hon att dom har en påse med kläder..kom och se om det finns nåt som passar! Vips for jag dit och prova. Och allt passade! Så är det när man har en formbar kropp. Magen kanske blev lite uppskuffad överom linningen i vissa jeans...men vad gör det. Den ramlar nog på plats igen:)

Nu har jag perfekta skogsbyxor + rock + skjorta. Dessutom fanns där 2 par jeans som passar till vardags...jag kan t.om andas när jag har dom på mig!

Stiligt!

Heja, snart bär det av till skogs!
Kråkorna kommer nog att flyga mot trädet när dom ser mig...så snygg blir jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar