fredag 25 oktober 2013

Häftigt!!!!

I natt, helt utan att jag märkte nånting, tickade besöksmätaren i bloggen över 100 000 strecket!

Oj, är det enda jag kan säga till det.

Då när jag började blogga beundrade jag såna bloggare som hade 5 besökare per dag....nu rodnar jag när jag tänker på hur många som tittar in till Bondmooran dagligen.

Först trodde jag nog att dom flesta ramlade hit av misstag. Men nu har jag till min stora glädje insett att ni faktiskt kommer helt medvetet!

Nu känns det som om det skulle vara på plats med en utlottning av nånting trevligt. Bloggen fyllde ju nyligen 3 år, men utan desto större firande. Måste fundera lite vad jag skall hitta på för skoj!

Förresten så drömde jag i morse...efter att klockan försökte väcka mig...att vi hade sålt kuddorna!

Nog förstår ni ju att jag inte ämnade fara till föuse alls. Men gubben ringde och påminde mig om att det faktiskt finns kuddor ännu.

Kanske mitt undermedvetna försöker förbereda mig på att skicka iväg dom till dom evigt gröna ängarna.Säkert finns det inte knott och bromsar där.Och inga juverinflammationer eller sura Bondmooror:)

4 kommentarer:

  1. HippHurraa!!! Wow!
    Och det är klart att vi kollar vad du håller på med, man bara måste, för man är ju aldrig riktigt säker ...... ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Jag ramlade över din blogg på Finlandssvenska inredningsbloggar och har sen dess följt med. Man vet aldrig vad du hittat på och du skriver på ett sätt som tilltalar mig. Du förgyller mina kaffepauser :)

    SvaraRadera
  3. Grattis!! Men samtidigt så är jag inte förvånad :o)) Du är så tokig emellanåt att man måste bara titta in å få sej ett leende.....

    SvaraRadera
  4. Nå nå...inte är jag välan tokig heller...bara sådär passligt till husbehov:) Tack för gratulationerna!

    SvaraRadera