onsdag 21 augusti 2013

Saker hit....

...och dit!

Kämpar på med köks tömningen!

Igår blev det inte så mycket gjort, jag var på mejeri och på kvällen var jag så trött att det enda jag gjorde i Huset var att elda lite. Man märker stor skillnad när det inte alls har varit eld i kaminen. Luften är så rå när man kommer in.

Jag såg att det hade kommit några brädor till i tambursgolvet, men ingen kan orka vara så effektiv hela tiden!


Här skall det bli trossbotten.

Dörrkarmen bort tagen. Den skall vändas att dörren öppnas inåt sovrummet.

Starkt blir det!


Men tillbaka till sakerna....6 upprågade korgar med allt möjligt har jag fört till bodan. Dom skall kära släkten få rota i. Kanske det lite minskar sedan.

Ett lass med saker till bastulidret...och jag tog ett lass metall skrot med hem så att allt blir samlat på ett ställe. Inga onödiga resor härefter.

Nog kommer jag att ha gråa hår innan hela huset är genomgånget:)

Bra med farmare:) Jag som skulle hålla bilen såååå fin! Håh håh säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar