onsdag 7 augusti 2013

Tidernas lugnaste sommar??!!!

Det var vad jag trodde att denhär sommaren skulle bli! Vi bestämde ju oss för att inte ta någon vallskörd alls eftersom kossorna skall bort.

Jag såg för mig hur jag skulle sitta på bryggan och njuta medan alla andra stressade med gräs och hö.Nåja, det blev inte riktigt så:)

På dagen drog jag bort kvistar och gubben fraktade virke till Huset.Igår kväll satt jag helt apatisk i gungstolen hela kvällen, för att sedan gå och lägga mig redan klockan nio Det börjar märkas att kroppen inte riktigt hinner med...men det har ABSOLUT ingenting med ålder att göra.

Kanske det blir en bättre dag idag, för nu har jag åtminstone sovit tillräckligt:)

3 kommentarer:

  1. men tänk så rart då allt är klart o alldeles fint i ert nya hus :)
    kraMyz

    SvaraRadera
  2. Sådär håller jag på hela tiden, och funderar på hur lugnt och fint jag ska få det NÄSTA sommar... Så denna sommaren går jag och lurar på vad det är som ska överfalla mig nästa sommar och tvinga mig att kånka och bära?! :-)
    Men som sagt, tänk så fint det blir i ert hus! Fixar från grunden och precis som ni vill ha det.

    SvaraRadera
  3. Jo, det är nog tanken på hur det skall bli som driver en framåt....det känns bara så väldigt avlägset ännu. Men om det händer lite alla dagar så måste det någon gång börja märkas resultat:)

    SvaraRadera