onsdag 20 november 2013

Ni hinner ännu....

...delta i min utlottning. I söndag drar jag vinnaren. Länk till detta finns i högra kanten.

Här kommer en länk till mitt Eskils-bröd:) Klicka här så hittar ni receptet. Det är så roligt att nån vill testa mina recept. Och så skall jag hälsa Manda att hennes uppfinning har väckt uppmärksamhet:)

För övrigt är det en lugn dag...regnigt, så det finns ingen press på att vara aktiv utomhus.

Såna trevliga saker som att lappa ett par byxor och tvätta nån maskin byk finns på arbetslistan. Tur att jag kollade Mästarns fickor i arbetsbyxorna annars skulle jag igen ha tvättat en kniv. Inte roligt när man hör hur det skramlar i maskinen!

Skönt med en lugn dag, för igår var jag på mejeri igen. Och då får man ingenting uträttat här hemma. Konstigt att röran förvärras medan ingen är hemma.. hustomtarna går väl an som skållade råttor medan mooran är på vift:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar