tisdag 12 november 2013

Stomipåsar och galen Julros!

Vissa av mina läsare tycks vara förtjusta i sophögar:)

Nu kan jag göra er gröna av avund!!! För idag har jag samlat bort en storsäck nästan full med stomipåsar!

Att sådant!

Fyndat idag!
 När jag stod där med fötterna stadigt i jorden kom Manda och Fia och skrämde halft ihjäl mig! Och inte gjorde dom nån nytta alls...dom bara såg sig lite omkring och så for dom! Höh, såna vänner:)

 Manda fotade mig igen.Snart kommer nog nån modellagentur att kontakta mig...såpass bra ser jag ut på bild:)

Tilda i trollskogen!

Grannarna är mest vana att se mig såhär:)
Min galna julros har klämt fram en blomma till! Helt sjukt! Och jag tyckte att det fanns en knopp till ännu!

Kanske detta betyder att allt börjar trivas vid Huset!

Så fin och så tokig!

2 kommentarer:

  1. Tänkte bara höra, stomipåsarna var dom nya eller bättre begagnade? Om dom var nya hade Du ju kunnat sälja dom vidare och göra Dig en hacka. Men Du har rätt, har aldrig hittat några stomipåsar...måste gräva djupare i våra skrothögar...

    SvaraRadera
  2. Maskarna hade nog använt dom som krypin...så det blev ingen förtjänst där inte:)

    SvaraRadera