lördag 21 november 2015

Hah haa...

Nu sitter jag och bloggar vid min bordsdator som finns i Huset!!!

Efter vissa problem fungerar datorn och internet som det skall! Tack P för hjälpen! En liten bagatell berodde det på att jag inte kom ut på nätet...det fattades en kabel:) Jag har lite svårt att förstå alla tekniska finesser, tur att det finns dom som är klokare!

Min printer vill inte samarbeta, men det får jag ta itu med en annan dag. Nu har jag massor med saker som skall fås på plats. Hade bilen full med saker, likaså dootern.

Nya data-hörnan!
Får öva mig en tid med datorn...förskräckligt vad man glömmer snabbt hur allt skall göras.

2 kommentarer:

  1. Det är spännande att följa dina förehavanden.
    Stina

    SvaraRadera
  2. Oj,tack snälla Stina! Så roligt när nån kommenterar! Välkommen igen!

    SvaraRadera