söndag 29 november 2015

Teknikens underbarn här....

...hejsan:)

Igår tog jag för mig att försöka få TV:n igång i vardagsrummet. Har märkt att jag har ett visst TV beroende!

Har skaffat router och Maxivision....var in på datorn och registrerade mig. Allt borde vara klart efter att jag betalt mina inköp. Men hur jag än försökte fick jag inte in några kanaler...

Mina motgångar fortsatte idag när jag ämnade julpynta lite smått. Enda julbelysningen som fungerade var en stjärna, som jag hängde upp i badrummet. Nu måste jag köpa olika små lampor till diverse ljusstakar och stjärnor...det är inte så enkelt att få med sig dom rätta från butikernas digra utbud.

För att lugna nerverna började jag inreda igen.
Fina ryan som kom med i husköpet!
 Tvingade Gubben att skruva upp mina gardinstänger i vardagsrummet...han gjorde det utan klagomål...sen for han snabbt bort. Man kan aldrig veta om jag hittar på nya uppdrag:)

Mina egenhändigt vävda linnegardiner...rejält avkortade.




Sovrummet igen...



...stolar som nattduksbord.

Mattan på plats...lugnt och diskret..som vanligt:)

Lysande stjärnan i badrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar