måndag 30 november 2015

Projektet färdigt!

En tambursmöbel...det har jag gjort!

Ni kan tänka er hur irriterande det är att inte ha någon plats där man kan hänga sin rock och väska när man kommer hem. Hittills har jag hängt rocken på en pytteliten spik.

Tänkte nog att jag skulle slå på stort och köpa en passlig möbel för ändamålet. Men hittade ingenting som passade in.

Skohylla hittade jag redan tidigare...den ena halvan av en bokhylla som fanns i sommarstugan. Det övriga som jag använde är -en hatthylla
                              - tre drivveds bräden
                             -en panelvägg från en sauna-dusch som kom med i husköpet
                             -ett gammalt grått bräde
                             - diverse krokar som jag tagit till vara i rivnings skedet
                             -massor med rejäla skruvar
                            - två plåtbitar för att hålla ihop sidorna

Arbete på gång


En pikant detalj...ett hål för en ventil:)

Ta daa!


Några lådor eller korgar ryms utanpå tabernaklet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar