måndag 23 november 2015

Inflyttning på gång!

Igår fick vi med Gubben klädskåpen ihop monterade och på plats...utan några större slagsmål:)

Lite problem hade vi med en dörr...tills vi(jag) märkte att vi försökte få hörnskåpets dörr att passa i skåpet med hyllor.

Idag har jag tvättat av dom och börjat rada in våra kläder. Och kan konstatera att vi har alldeles för mycket kläder. Använder vi faktiskt allt....

Full kaos!
 Så fick vi elektrikern på plats idag. Snart finns det belysning i uthusen och jordkällaren. Och så får jag uttag i mitt värmehus, det kan börja behövas snart för att få motorvärmaren på till bilen.

Lite tappade jag den röda tråden mitt i allt klädorganiserande...för helt plötsligt satt jag och vässte färgpennor:) Förstås är det ju också viktigt. Nu börjar det luta ditåt att jag skall köpa mig en målarbok. Man måste ju följa trenderna:)

Kanske det får bli en belöning bara allt är på plats i Huset. Då skall jag sitta i min sköna länsstol med fötterna på bordet,brasan knastrande i Porin-Matti...lite glögg i glaset...och färglägga fina bilder!

Vassa och fina...i väntan på målarboken!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar