lördag 26 mars 2011

Award

Oj så glad jag blev när jag har fått en Award av Tina . Meningen är att man skall ge den vidare till 3-5 bloggar som man gillar och som har färre än 100 följare.

I blogg djungeln finns det otaliga fina bloggar som bara väntar på att man skall ramla in i dom:) Och på det sättet har jag hittat dom flesta av mina favoriter.

Nå, det är nu det blir svårt!!

Hur skall jag välja för jag kan ju inte ta alla...

Nu blir det tre olika typs bloggar.

 Tant Vit&Beige
Till först en blogg som handlar om inrednig och "utredning" och lite bakverk nu och då, enligt bloggaren själv.
Hon skriver roligt och underhållande om ditt och datt. Många gånger sitter jag och fnissar för mig själv och måste läsa inläggen flera gånger för att riktigt gotta mig :) Mycket humor!!

Tindra
Den här bloggen bubblar av energi. Tindra är intresserad av återanvändning, second hand och  handarbeten i alla former. Hennes uttryck att hon har blivit skvattKALen var roligt. Där känner jag igen mig själv. Man vill prova på allt nytt som kommer emot i bloggarna, och lära sig nya tekniker. Hon skriver trevliga lättlästa inlägg!!!

Garnlek
Den här bloggen hittade jag via FB-stickcafé. Beundrade härliga mössor som någon hade stickat och då slank jag in hit. Här handlar det mycket om stickning men också väldigt fin information om garnfärgning mm. Det finns hur mycket som helst att läsa och lära sig och få inspiration av.


Nu ger jag Awarden vidare!

2 kommentarer:

  1. Hej du, vad glad jag blev! Tack för de snälla orden :-)

    SvaraRadera
  2. Tack, långt om länge! Jag blev väldigt glad, kolla min blogg.

    SvaraRadera