måndag 7 mars 2011

Förståndig!!!

Alla inköpen!
Kortet fick jag av Inge. Och nu har jag mitt livs första stickmarkörer!
Nu harmar det mig redan att jag inte köpte mera av det här garnet..
Jag klarade lördagens Mäss-besök med hedern i behåll. Köpte endast 910 gram garn!!!!

Till all  tur hade vi inte så lång tid på oss, annars skulle det nog ha blivit ännu mer handlat..


 Nu skall jag sticka strumpor av Schoppel Wolles  Zauberball. Köpte bara 100 gr.
Jag var nog onödigt noga...
Men man blir riktigt yr i huvudet av att se så mycket   på en gång...






8 kommentarer:

  1. Ååh så underbara garner!
    Väntar på att se dom färdiga!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Hmmm, hur jag än funderar tror jag att du var förståndig vid fel tillfälle. :)
    Tack, för trevligt sällskap. Mössan blev som sagt färdig igår. I onsdag åker den in i paket och över potten.

    SvaraRadera
  3. JO, Inge jag håller med dig att det var fel tidpunkt att vara förståndig:) Min hjärna klarade inte av alla synintryck...nu vet jag till en annan gång att man skall ösa på bara och inte vara så försiktig!Men det kommer nya mässor!

    SvaraRadera
  4. Avis på alla som fått vara på syfestivalen!!! :o)

    SvaraRadera
  5. Faktiskt fina färger, men bara 910 gram...

    SvaraRadera