fredag 26 juli 2013

Jag skyller på solsting:)

Igår fick vi en bysbjudning till fredagkväll....men idag medan jag släpade mina krakar slog det mig mitt i allt...när var det riktigt som vi skulle till byn. Jag tyckte ju att vi blev bjudna till i kväll. Och idag är det ju torsdag!

Så jag ringde värdinnan och kollade saken:)Hon påstod att det har varit fredag heeela dagen IDAG! Bevars, vart for torsdagen då??!!

Kanske någon skruv har lossnat för mig:) Eller så är det solen...

Många timmar var jag på tomten och röjde, men det går långsamt när allt skall släpas bort också. Men lite i gången så blir det kanske färdigt nån gång.

Det var spireabraklet som fick sig idag.
Sådan urskog

Lite luftigare

2 kommentarer:

  1. Det blev fantastiskt vackert efter rensningen!

    SvaraRadera
  2. Ibland behöver man röja upp och få lite luft omkring sig. Snyggt !!
    Kram Eva

    SvaraRadera