söndag 28 juli 2013

Semester resa!

Solen skiner och träsket är spegelblankt!

Farkosten kommer.


Nu riktar vi mot öppet vatten!




Efter en stund blir det morgon kaffe. Sjöluften ger sådan aptit:)


Sedan får vi land i sikte... vi landstiger. Här har varit människor före oss!!!!


Se, här går en stig. Och någon har eldat här....


Efter den spännande landstigningen tog vi ett varv runt en holme...och så blev det saft och bulle. Manda klagade över att hon blev så svettig! Jag hade hur skönt som helst när jag satt i aktern med en svag vind som svalkade skönt...kanske det inverkade när hon var motorn:)



















Efter den här nervlugnande utfärden blev det dopp i träsket! 

Min semesterresa i nötskal!



3 kommentarer:

  1. Vilken utfärd!!
    Morgonmålet såg gott ut, och det verka som om ni inte behövde köa alls eller växla valuta ;)

    SvaraRadera
  2. Nä, fast jag var lite besviken på taxfreen....jag hittade aldrig den:)

    SvaraRadera
  3. Åååh! Jag vill också till träsket....

    SvaraRadera